Često postavljana pitanja
Kako naručiti proizvode?
Nakon dodavanja željenih proizvoda u košaricu kliknite na ikonu košarice. Na stranici “Vaša narudžba” moći ćete pregledati odabrane proizvode i finalizirati ih klikom na gumb “Završi narudžbu”. Možete naručiti kao gost bez registracije. Ako želite spremiti svoje podatke i povijest narudžbi, možete se registrirati i prijaviti na svoj račun prilikom naručivanja.
Kako mogu znati je li moja narudžba uspješno zaprimljena?
Nakon dovršetka narudžbe, primit ćete potvrdni e-mail na svoju e-mail adresu.
Kada i kako ću primiti svoju narudžbu?
Svaku primljenu narudžbu nastojimo obraditi i poslati u roku od 5 radnih dana.
Kako mogu pratiti stanje moje narudžbe?
Nakon što se prijavite, posjetite odjeljak “Detalji računa”. Tamo ćete vidjeti opciju za unos i potvrdu nove lozinke.
Zašto se trebam registrirati?
Stvaranjem korisničkog profila na www.esthederm.hr olakšat ćete proces naručivanja sa stranice jer nećete morati svaki put unositi svoje podatke. Osim toga, moći ćete pratiti svoje narudžbe i brže pronaći proizvode koje želite ponovno naručiti.
Kako mogu promijeniti šifru mog računa?
Nakon što se prijavite, posjetite odjeljak “Detalji računa”. Tamo ćete vidjeti opciju za unos i potvrdu nove lozinke.
Ne mogu naći odgovor na moje pitanje ?
Bit će nam zadovoljstvo pomoći vam. Pišite nam na info@hr.naos.com ili nam pošaljite poruku na Facebook ili Instagram.