Povrat i reklamacije
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet stranice www.institutesthederm.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem internet stranice www.institutesthederm predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Sadržaj web stranice www.institutesthederm.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.
Postupak sklapanja ugovora
Kupovina se obavlja na internet stranicama www.institutesthederm.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je razumio Uvjete korištenja te da ih prihvaća. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. NOAS Adria ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o primitku narudžbe i slanju paketa.
U slučaju da NAOS Adria nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će telefonom ili elektroničkom porukom u kontakt stupiti djelatnik NAOS Adria u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda istog cjenovnog ranga ili će ga obavijestiti o nemogućnosti isporuke zamjenskog, odnosno naručenog proizvoda.
Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
Narudžbu proizvoda kupac može obaviti nakon registracije na web stranici www.institutesthederm.com.
Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.
Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati potvrdu narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.
Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.
Vezano za bilo koji upit kupac može kontaktirati NAOS Adria putem e-pošte na adresu: info@hr.naos.com.
Ukoliko nisu dostavljeni naručeni proizvodi, koje je kupac platio, u ugovorenom roku dostave, kupac treba obavijestiti NAOS Adria o istom na adresu e-pošte info@hr.naos.com.
Odabir načina plaćanja
Naručeni proizvodi i dostava mogu se platiti prema modelu kojeg kupac sam izabere tijekom ispunjavanja narudžbe. Trenutno je dostupno plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem).
Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem)
Plaćanjem prilikom preuzimanja pošiljke, kupac je dužan iste proizvode platiti tek prilikom preuzimanja istih. Račun za naručeni proizvod dužan je podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini.
Upute za jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostavno raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na isti, morate nas obavijestiti o svojoj odluci prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu NAOS Adria d.o.o. Kurelčeva 4, Zagreb, ili e-mailom na info@hr.naos.com u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i e-mail.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je roba koja je predmet ovog ugovora predana u posjed Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Isti možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.
Povrat robe: robu pošaljite bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Adresa za slanje povrata robe:
NAOS Adria d.o.o. Kurelčeva 4, 10000 Zagreb
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka gore navedenog roka pošaljete robu na navedenu adresu. Kako bismo dovršili Vaš povrat, potreban nam je račun kao dokaz o kupnji.
Izravne troškove povrata robe snosi kupac.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe: odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid sporazuma ako je predmet sporazuma lako pokvarljiva roba ili roba koja ima kratki rok valjanosti ili ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja je bila otpečaćena/otvarana nakon dostave, pa je iz zdravstvenih ili higijenskih razloga neprikladna za povratak. Također, kupac nema pravo na jednostrani raskid sporazuma u slučaju usluga koje je prodavatelj pružio u cijelosti, a čije je ispunjenje započelo uz izričit prethodni pristanak kupca i uz njihovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid sporazuma u ovom segmentu ako se usluga u potpunosti pruži.
Reklamacija dostavljenih artikala
Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni u ispravnom stanju. Vaše ćemo proizvode brižno zapakirati u naše kutije za dostavu kako bi do Vas stigli neoštećeni, isključivo u originalnoj ambalaži.
Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:
• isporučena roba koju nije naručio,
• isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja, i/ili
• isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja.
U NAOS Adira d.o.o. želimo imati zadovoljne kupce. Ukoliko niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti o svom trošku u roku od sedam dana nakon primitka robe. Prodavatelj će odobriti povrat robe i storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku koju vas molimo da nam pošaljete putem e-maila: info@hr.naos.com.
Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju. Zamjenu artikla moguće je obaviti u roku sedam dana od dana primitka proizvoda, ukoliko je zamjenski artikl dostupan. Ne vršimo povrat novaca, već isključivo zamjenu artikla. Kupac snosi troškove povrata robe na adresu web shop trgovine tvrtke NAOS Adria d.o.o. te troškove dostave zamijenjenog proizvoda na adresu kupca.
Molimo uvažite nam zakonski propisani rok od maksimalno 14 dana od dana primitka reklamiranih proizvoda da obradimo vašu reklamaciju.
Važna napomena: ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari.
Obavijest potrošačima o podnošenju pisanih prigovora
Sukladno odredbama članka 10. St.3 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo vas da nam svoj pismeni prigovor možete uputiti:
a) poštom na adresu NAOS Adria d.o.o., Kurelčeva 4, 10000 Zagreb
b) e-mailom na adresu info@hr.naos.com
Potvrdu primitka vašeg prigovora poslat ćemo vam u najkraćem mogućem roku, a pismeni odgovor na zaprimljeni prigovor primit ćete najkasnije u roku od 14 dana od zaprimljenog prigovora.
5. Online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje: ODR platforma za rješavanje sporova To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.